vrijdag 25 april 2008

Zonder Titel

Ahh, blog. Zoiets dat altijd aan je geweten knaagt. Dat gevoel van: "Geef mij aandacht". (dat af en toe nog eens door sommigen letterlijk verwoord wordt ;-))

Enerzijds schrijf ik graag, en heb ik met momenten soms een gevoel van, kanniewachtenomhetopmijnblogteschrijven. Anderzijds, zijn er momenten dat ik graag zou schrijven, maar dat ik niet goed weet wat. De laatste maanden zijn vooral van het tweede geval geweest.
Er zijn soms dingen die ik wel kwijt wil, maar die misschien iets te persoonlijk zijn, of die professioneel niet al te goed zouden overkomen moesten de verkeerde personen ze lezen. Maar mijn blog afsluiten en op uitnodiging zetten, heb ik dan ook weer niet zoveel zin in. Dat veranderd het karakter van een blog direct.

Daarom, op algemene aanvraag (van mijnentwegen): geef mij een onderwerp en ik zal er over bloggen. Persoonlijk, filosofisch, politiek,... anything goes, take a pick. :-)

5 opmerkingen:

Minneke Poes zei

Het kan geen toeval zijn dat ik als eerste reageer op dit bericht, no? Wie heeft er geen werk, die vraag is bij deze beantwoord!
Ooollraaaaiiijjt!
Vertel eens over De Liefde! Jawel, met hoofdletter!

(ge had toch ni verwacht dat ik hier zou zetten: schrijf eens over je huisdier?!)

F²M zei

ik stem voor de letter der kabouters!

Tessa zei

Amaai, vijgen na pasen, maar ik wil het toch zeggen.

Een blog op uitnodiging veranderd het karakter niet van een blog, het verandert het karakter.

;-)

Minneke Poes zei

ik wil nu ni zagen he, maar ge zei zelf: "kiezen jullie maar" en ik heb nog geen blog zien verschijnen sindsdien...?

Tim zei

Ge hebt helemaal gelijk. Maar kunt ge nu geloven dat van alle onderwerpen ik nu net dat niet had verwacht.